خرید حلقه و شلوار
 
به تو و عشق تو ایمان دارم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 
 
شنبه 27 مهر 1392برچسب:, :: 7:38 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبینا

آقایی صبح اس داد گفتش که بعدازظهر بریم شلوار بخریم ولی من گفتم نه بریم حلقه بخریم آقای قلبمم قبول کرد.قرارشد ساعت 6 بریم.من ساعت 5ونیم دیگه اماده بودم و را افتادم رفتم اول ی خرده حلقه ها رو نگا کردم بعدم رفتم پیش دوستم.گفتم قراره حلقه بگیرم آدرس ی پاساژ داد رفتم حلقه هاشو نگاکردم واقعا شیک بودن  مشغول نگا کردن حلقه ها بودم که آقایی زنگید  که دارم را میفتم منم سریع رفتم ومنتظرش شدم که بیاد ی 10دقه ای منتظر شدم حالا بگو ساعت چنده؟؟؟؟؟بعله ساعت6ونیم.دیگه وقتی رسیدم به آقایی اصن یادم رفت چرا اومدیم بیرون .کلا مدل من اینطوریه وقتی به آقایی میرسم حرف زدنم یادم میره.ماشینو پارک کرد و ی کم پیاده رفتیم بعدشم که تصمیم گرفتیم حلقه نگیریم و به جاش شلوار بگیریم ولی من گفتم شلوارم نمیخام چون دوس ندارم پولش خرج بشه.دیگه رفتیم شیرینی خریدیم خوردیم.آقایی سر راه ی کار داشت انجامش داد.که مامانم زنگ زد آخه نگرانم شده بود.بعدم که آقایی منو رسوند ورفت.خیییییییییییلی خوش گذشت .

 

آقای خوبم سلطان قلبم بی اندازه دوستدارم.همیشه خدارو بخاطر این حس قشنگ شکر میکنم.عشق فقط عشق تو.هر لحظه بی قرارتم بی تابت میشم.همیشه کنارم باش.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


مبینا هستم متولد 20بهمن71وسلطان قلبم هادی متولد7فروردین 67.از روزی که دیدیم همو دلامون لرزید.با تمام وجود دوسش دارم چون همه جوره عشقشو بهم ثابت کرده.اونم منو دوس داره و تصمیم دارم روزمرگیهامونو بنویسم اینجا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معجزه ی عشق ما و آدرس soltaneghalb67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 19114
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1